« Happy Valentine's Day! | トップページ | 私の優れもの(2) »

2006.02.16

詩篇23

Ph03822i

J0400064

J0262874













J0175369





Ph03105i

主が私の羊飼いであるとは・・・

主は私の必要を満たす方。(v.1)
私たちに休みを与え(v.2)、回復させ(v.3a)、人生をガイドする(v.3b)。
困難の時も私たちを守り(v.4a)、慰め(v.4b)、勝利を与え(v.5a)、
喜びに溢れさせる(v.5b)。生涯に渡り、主の祝福がついてくる(v.6)・
・・と言う約束です。

The Lord is my shepherd; I shall not want.

He makes me to lie down in green pastures;
He leads me beside the still waters.

He restores my soul; He leads me in the paths
of righteousness f
or His name's sake.

Yea, though I walk through the valley of the
shadow of death, I will fear no evil;
For You are with me;
Your rod and Your staff, they comfort me.

You prepare a table before me in
the presence of my enemies;
You anoint my head with oil; My cup runs over.

Surely goodness and mercy shall follow me
All the days of my life;
And I will dwell in the house of the Lord forever.

        Psa.23

          

|

« Happy Valentine's Day! | トップページ | 私の優れもの(2) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/20768/724572

この記事へのトラックバック一覧です: 詩篇23:

« Happy Valentine's Day! | トップページ | 私の優れもの(2) »